توضیحات:
فرم تکمیل شده کاربینی دانشگاه علمی کاربردی رشته حقوق در قالب فایل WORD در 12 صفحه
قابل استفاده در مقاطع کاردانی و کارشناسی
بخشی از متن فایل:
تشریح جریان فرآیند کار:
مهمترین وظایف دفاتر اسناد رسمی به شرح زیر می باشد:
-تنظیم و رسمیت بخشیدن به عقود و قراردادها
-تایید صحت امضاها
-وصول برخی از درآمدهای دولت
مراحل انجام کار در دفاتر اسناد رسمی به شرح زیر است:
1. احراز هویت
2. احراز اهلیت
3. احراز اصالت و اعتبار مستندات سند
4. احراز انجام مکاتبات لازم و اطمینان ازعدم قانونی تنظیم سند
5. وصول حق التحریر حق ثبت و سایر حقوقی دولتی
6. تنظیم اوراق سند وتائید آن توسط متعاملین
7. ثبت سند در دفتر سردفتر و تصدیق مطابقت سند و ثبت دفتر توسط متعاملین
8. تائید صحت ثبت وهویت متعاملین با امضای سردفتر و حاشیه سند
9. امضای دفتریاب و مهر دفترخانه ذیل ثبت دفترو در حاشیه سند
تشکیلات دفاتر اسناد رسمی به شرح زیر است:
طبق ماده ۸۲ قانون مصوب ۱۳۱۰ هر دفتراسناد رسمی مرکب است از یک نفر صاحب دفتر و لااقل یکنفر نماینده اداره ثبت اسناد
فهرست مطالب:
جدول عنوان شغل و مشخصات کار بین ( دانشجو)
جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
توصیف محیط واقعی کار
عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
توصیف فرآیند انجام کار
تشریح جریان فرآیند کار:
ماشینآلات و دستگاهها و ابزارها:
محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیتها:
توصیف توانمندیها و مهارتهای مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
ویژگیهای جسمانی:
ویژگیهای مهارتی:
استعداد های مورد نیاز:
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
سختی و پیچیدگی کار:
نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزههای شغلی):
وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگیهای شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر
توضیحات:
نمونه فرم تکمیل شده کاربینی رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در قالب فایل WORD در 20 صفحه
قابل استفاده برای کلیه گرایش های حسابداری در مقاطع کاردانی و کارشناسی
قسمتی از متن فایل:
. تشریح جریان فرآیند کار:
قلب تصمیم گیرنده این شرکتها مدیریت عامل می باشد که با تصمیمات سرنوشت ساز میتواند به شکوفایی یا تنزل شرکت بیانجامد.
مدیر عامل در تعیین سیاستهای داخلی و خارجی شرکت نقشی تعیین کننده را دارا میباشد و با توجه به پیشنهاداتی که توسط معاونتها و مدیران مستقل که به او ارائه میگردد تصمیم نهایی و سرنوشت ساز برای شرکت را اتخاذ می نماید.
شرکتهای هواپیمایی معمولا دارای معاونتهای بازرگانی ، عملیات ، فنی و مهندسی ، مالی اداری و پشتیبانی و مدیریتهای مستقل حراست , مهمانسرا، ویزا و تشریفات و امور حقوقی می باشند که در ذیل به شرح خلاصه وظایف هر یک از آنها میپردازیم.
- معاونت بازرگانی:
این معاونت وظایفی همچون نظارت و اجرای قرارداهای چارتر و شناور، هندلینگ فرودگاهی ، برنامه ریزی پروازها با توجه به منافع شرکت و کنترل سودآوری پروازها و قطع آنها در صورت عدم بازدهی مورد انتظار.
مدیریت های زیر مجموعه این معاونت شامل مدیریت خدمات فرودگاهی ، مدیریت فروش ، مدیریت برنامه پروازی
- معاونت عملیات:
در این معاونت تمام کارهای مرتبط با خلبانان و مهمانداران و خدمه پروازی شرکت برنامه ریزی کنترل و هدایت می گردد. عملیات مربوط به برنامه زمانی پرواز خلبانان و مهمانداران توسط واحد کنترل پرواز در این معاونت اجرا می گردد.
مدیریت های زیر مجموعه این معاونت شامل : مدیریت کنترل پرواز و مدیریت خدمات پرواز
- معاونت فنی و مهندسی:
در این بخش که یکی از ارکان مهم این شرکتها است کلیه کارهای مربوط به نظارت و اجرای صحیح امور فنی شامل تعمیر و جابجایی و خرید قطعات هواپیما که عملیات بسیار حساسی می باشد ،انجام میگردد.
مدیریتهای ایمنی و بازرسی، مدیریت انبار قطعات، مدیریت آموزش، مدیریت تامین قطعات جزئی از زیر مجموعه های این معاونت می باشد.
فهرست مطالب:
جدول عنوان شغل و مشخصات کاربین
جدول مشخصات محیط واقعی کار مورد بازدید
توصیف محیط واقعی کار
عناوین مشاغل مرتبط و همگون با رشته تحصیلی:
وضعیت راه اندازی شغل مورد نظر (فردی یا خوداشتغالی،گروهی، سرمایه گذاری یا سازمانی):
سازمان های ذیربط و مرتبط با حوزه شغلی:
توصیف فرآیند انجام کار
تشریح جریان فرآیند کار:
ماشینآلات و دستگاهها و ابزارها:
محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل:
نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیتها:
توصیف توانمندیها و مهارتهای مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
ویژگیهای جسمانی:
ویژگیهای مهارتی:
استعداد های مورد نیاز:
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
سختی و پیچیدگی کار:
نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار:
نکات مربوط به ایمنی و بهداشت:
نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزههای شغلی):
وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی:
تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگیهای شغل موردنظر در داخل و خارجاز کشور
ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر
توضیحات:
نمونه گزارش کارورزی رشته حقوق در قالب فایل WORD در 44 صفحه
قابل استفاده برای کلیه گرایش های رشته حقوق در مقاطع کاردانی و کارشناسی
تعداد صفحات: 15 (فرم های تکمیل شده کارورزی) + 29 (گزارش کارورزی)
فرمت فایل: word قابل ویرایش
بخشی از متن فایل:
امکانات و تجهیزات دفترخانه اسناد رسمی
دفترخانه اسناد رسمی واحد وابسته به وزارت دادگستری است و برای تنظیم ثبت اسناد رسمی طبق قوانین و مقررات مربوط تشکیل می شود سازمان و وظایف دفترخانه تابع قوانین و نظامات راجع به آن است.
اداره امور دفتر خانه رسمی بعهده شخصی است که با رعایت مقررات این قانون، بنا به پیشنهاد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با جلب نظر کانون مشورتی سردفتران به موجب ابلاغ وزیر دادگستری منصوب و سردفتر نامیده میشود.
هر دفترخانه علاوه بر یک دفتر یار که سمت معاونت دفترخانه و نمایندگی سازمان ثبت را دارا میباشد و دفتر یار اول نامیده میشود، میتواند یک دفتر یاردوم نیز داشته باشد. محل دفترخانه در هر شهر یا بخش به معرفی سردفتر و موافقت اداره ثبت محل، تعیین خواهد شد و در صورت ضرورت انتقال محل دفترخانه به محل دیگر در همان شهر یا بخش با تصویب ثبت محل امکان پذیر است.
تجهیزات متفرقه دیگر که در دفترخانه استفاده میشود عبارتند از:
دفتر ثبت سردفتر، کامپیوتر (کاربردی ترین نرم افزارهای آن افیس میباشد که شامل ورد و اکسل است) دستگاه کپی و غیره هست.
کلیه اسناد در دفترخانههای اسناد رسمی و در اوراق مخصوص که از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشوور در اختیار دفترخانه قرار داده میشود تنظیم و فقط در یک دفتر که به نام دفتر سردفتر نامیده می شود ثبت میگردد و ثبت سند به امضای اصحاب معامله و سردفتر و دفتریار خواهد رسید مگر آن که دفتر خانه فاقد دفتریار باشد.
دفترخانهها باید دارای دفاتر ذیل باشند:
1- دفتر گواهی امضاء
2- دفتر ابوابجمعی قبوض سپرده و اوراق بهادار.
3- دفتر درآمد که به منظور ثبت کلیه وجوهی است که به منظور ثبت سند مقرر است و شماره قبض هزینههای مزبور در آن قید میشود. این دفتر از طرف سازمان ثبت پلمپ خواهد شد.
4- دفتر راهنما که متضمن اسامی متعاملین و نوع سند و شماره و تاریخ سند خواهد بود.
5- دفتر ثبت مکاتبات و تقاضانامه اجرائی خلاصه معاملات.
6- یک نسخه دفتر ثبت اسناد که پلمپ شده و اسناد در آن ثبت میشود.
دفاتر گواهی امضاء مکلفند رونوشت یا فتوکپی سند گواهی شده را به هزینه متقاضی دریافت و نگاهداری نمایند.
دفتر گواهی امضا دفتری است که منحصراً مخصوص تصدیق امضای ذیل نوشتههای عادی است و نوشته تصدیق امضا شده با توجه به ماده آیین دادرسی مدنی مسلم الصدور شناخته میشود. دفاتر، مجاز به تصدیق صحت امضای نوشتههای مالی نیستند، مقصود از نوشتههای مالی نوشتههایی است که در آن به طور منجز پرداخت وجه نقدی از طرف امضاء کننده تعهد و یا ضمانت شده باشد و یا آن که موضوع گواهی امضاء شده عین یا منفعت مال غیر منقول و یا سهام شرکتهای ثبت شده باشد.
7- دفتر جاری مهمترین دفتر است همه اسناد باید در این دفتر نوشته شود.
8- دفتر اتومبیل خرید و فروش اتومبیل ثبت میشود و در دفتر جاری
9- دفتر بانک مسکن، سندهای رهن بانک مسکن در آن نوشته میشود و گزارش آن در دفتر جاری نوشته میشود.
10- دفتر تمبر، بصورت آمار است آمارهای حق ثبت سند و مبلغ و تاریخ سند نوشته میشود که بعهده دفتریار است.
11- دفتر اندیکاتور که نامههای صادره از طریق شماره ثبت میگردد.
12- دفتر رسیده سندهایی که افراد تحویل میگیرند امضاء میکنند.
فهرست مطالب:
فرم های تکمیل شده کارورزی شامل:
- فرم معرفی به کارورزی
- فرم گزارش پیشرفت هفتگی
- فرم گزارش پیشرفت ماهانه
- فرم ارزیابی کارورز توسط مربی
- فرم ارزیابی کارورز توسط استاد
- فرم ارزیابی نهایی کارورز
گزارش کارورزی شامل:
- معرفی محل کارورزی و فعالیتهای انجام شده
معرفی کلی
امکانات و تجهیزات دفترخانه اسناد رسمی
وظایف مسئولین دفاتر
مقررات مربوط به دفترخانه و وظایف سردفتران و دفتریاران
دفتر اسناد رسمی
روش صدور سند مالکیت المثنی
روش صدور سند مالکیت بنام وراث
نحوه تنظیم و نوشتن استشهادیه محلی
انواع قراردادها
انواع وکالتها
انواع مهر
- آموخته ها
- درباره رشته حقوق
مقدمه
ماهیت
تواناییهای مورد نیاز و قابل توصیه
وضعیت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر
- بازار کار رشته حقوق
موقعیت شغلی و درآمد رشته حقوق در ایران
حقوق قضایی
وکالت
محضر داری
کارشناسی حقوقی یا مشاوره حقوقی
در صورت امکان، روزی که میخواهید این درس را آموزش دهید با ساک خرید، وارد کلاس شوید (به منظور ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ساک شما پارچهای باشد. )
مایحتاج روزانه مانند لبنیات، میوه، روزنامه، یک بسته ماکارونی، مقداری نان، لباسی که به خشکشویی دادهاید، از دانش آموزان بپرسید هریک از مواد و وسایل از این چه مغازهای خریداری شده است؟ چه مشاغلی برای تأمین این نیازها فعالیت میکنند؟ آیا همه این کالاها در محله تولید میشود؟
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 9 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف و انتظارات درس:
✅ مشاغلی را که در محله آنها وجود دارد یا در طی روز با آنها سر وکار دارند، فهرست کنند.
✅ امکانات موجود در محله خودشان را شناسایی و نحوه استفاده و نگهداری مطلوب از آنها را بیان کنند.
✅ درباره امکانات عمومی مورد نیاز محلّه پیشنهاد بدهند.
✅ نکاتی مربوط به خرید عاقلانه را، فهرست کنند.
✅ به کمک بزرگ ترها جدول بودجهای برای یک ماه خود طراحی کنند.
✅ برای خرید یک کالای مورد علاقه یا مورد نیاز خود برنامه ریزی و جدول امتیازات ترسیم کنند.
عنوان فصل4 کتاب ریاضی چهارم دبستان اندازه گیری می باشد. در ابتدای این فصل مفهوم زاویه و نامگذاری آن مطرح، سپس لزوم استفاده از واحد برای اندازه گیری زاویهها آموزش داده شده و ضمن آن واحد درجه و ابزار نقاله و نحوه استفاده از آن تدریس میشود.
پس از آن ضمن آنکه نحوه محاسبه جمع و تفریق زمانها به صورت ذهنی و به کمک رسم شکل آموزش داده میشود، واحد ثانیه برای اندازه گیری زمانهای خیلی کوچک نیز معرفی میشود. در آخر با عنوان اندازه گیری طول، موضوع کسری از طول عنوان شده و تأکید میشود که از واحد متر در کنار کسر باید استفاده کرد.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس اندازه گیری طول به صورت یک فایل 6 صفحه ای آورده شده است. فایل مذکور در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ آشنایی فراگیران با اندازه گیری طول
✅ آشنایی فراگیران با ابزارهای اندازه گیری طول
✅ آشنایی فراگیران با نحوه اندازه گیری طول
✅ آشنایی فراگیران با متر و سانتی متر
✅ آشنایی فراگیران با ابزار اندازه گیری متر و سانتی متر