فهرست مطالب
۱_ نقش مددکاران در تیم توانبخشی
۲_ وظیفه تیم توانبخشی
۳_ عملکرد تیم توانبخشی
۴_ یافته ها
۵_ تیم توانبخشی
۶_ فرایند خدمات تیم توانبخشی ( مرحله ارزیابی ) ( مرحله درمان ) مرحله آمادگی )
۷_ نتیجه گیری
مبانی نظری و پژوهش (ادبیات تحقیق)
یادگیری سیار و سواد اطلاعاتی با توسعه حرفه ای و نوآوری سازمانی
سواد اطلاعاتی مفهومی است که در نتیجه تحولات و تغییرات سریع در فناوریهای اطلاعاتی پیدا شده است. به مهارتهایی که فرد به منظور ادامه حیات در جامعه اطلاعاتی به آنها نیازمند است، سواد اطلاعاتی گفته میشود.
تعبیر سواد اطلاعاتی را نخستین بار پل ژوکروفسکی بهکار برد. وی در طرح پیشنهادی خود به کمیسیون ملی علوم کتابداری و اطلاعرسانی (ان.سی.ال.آی.اس.) ایالات متحده در 1974، به تبیین اهداف دستیابی به سواد اطلاعاتی پرداخت. او کسی را دارای سواد اطلاعاتی میداند که برای استفاده از منابع اطلاعاتی آموزش دیده باشد و بتواند با استفاده از اطلاعات مسائل خود را حل کند.
لی بورچینال در 1976 سواد اطلاعاتی را مهارت یافتن و استفاده از اطلاعات برای حل مشکلات و تصمیمگیری مؤثر و کارآمد دانست. در تعریف بورچینال، سواد اطلاعاتی به سه مهارت مربوط شده است: یافتن، حل مشکلات، و تصمیمگیری. وی نیز همچون ژوکروفسکی بر مهارت حل مسئله تأکید کرده است (پریرخ و عباسی، 1391).
مجموعه حاضر 73 صفحه ورد قابل ویرایش است که می تواند به عنوان مبانی نظری و پژوهشی یادگیری سیار و سواد اطلاعاتی با توسعه حرفه ای و نوآوری سازمانی
مورد استفاده قرار گیرد. این مجموعه دارای رفرنس های داخل متن و منابع فارسی و لاتین است که به شیوع علمی تدوین گردیده است. علاوه بر این ایزارهای سه متغیر نیز در اخر ارائه شده است.
2-1- مقدمه.
2-2- سواد اطلاعاتی
2-2-1-آموزش سواد اطلاعاتی از سطح ساده به پیشرفته
2-2-2-استانداردهای سواد اطلاعاتی
2-3- یادگیری سیار
2-3-1-مکان یادگیری سیار در نظام آموزش از دور
2-3-2-مزایای یادگیری سیار.
2-3-3-چالشهای یادگیری سیار
2-3-4-فرصت ها و چالشهای یادگیری سیار
2-3-5-رویکردهای یادگیری سیار...
2-3-6-چشم اندازهای آینده یادگیری سیار
2-4- توسعه حرفه ای
2-4-1- توسعه حرفه ای در زمینه یادگیری مادام العمر
2-4-2- فعالیتهای یادگیری مادام العمر
2-4-3- عوامل توسعه حرفه ای......
2-5- ظرفیت نوآوری
2-5-1-مفهوم ظرفیت نوآوری
2-5-2-اندازه گیری ظرفیت نوآوری
2-5-3-معیارها و ابزارهای اندازه گیری ظرفیت نوآوری
2-5-4-نوآوری سازمانی.
2-5-5-رابطه یادگیری از نوآوری
2-6- پیشینه تحقیق .
معرفی ابزارهای پژوهش
منابع فارسی
منابع انگلیسی
توضیحات:
پاورپوینت شمشیربازی، در قالب pptx و در 23 اسلاید، قابل ویرایش
بخشی از متن فایل:
شمشیربازی ورزشی است مفرح و بسیار فکری که سرعت، قدرت، استقامت، چابکی و انعطاف پذیری در آن نقش مهمی بازی می کند و به عنوان یک هنر بحساب می آید.
در این رشته دو شمشیرباز با نوعی رقص پای چابک و بسیار چشمگیر بر روی پیست به اجرای هنر فردی خود می پردازند. حرکات آنها آنقدر سریع می باشد که ضربه های وارده تنها به وسیله دستگاه الکتریک قابل ثبت می باشد.
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه شمشیربازی
فواید شمشیربازی
وسایل لازم برای شمشیربازی
قوانین شمشیربازی
مدت زمان بازی
تعداد نفرات تیم شمشیر بازی
خطاها شمشیربازی
انواع اسلحه شمشیربازی
اسلحه فلوره
اسلحه اپه
اسلحه سابر
اصلاحات شمشیربازی
توضیحات:
پاورپوینت وزنه برداری، در قالب pptx و در 33 اسلاید، قابل ویرایش
بخشی از متن فایل:
وزنهبرداری ورزشی است که در آن ورزشکار هالتری با سنگینترین وزن ممکن را بالای سر میبرد. مسابقات وزنهبرداری در دو رقابت یکضرب و دوضرب انجام میشود و در هر بخش وزنهبردار حق انجام سه حرکت را دارد. موفقیت در وزنهبرداری فقط به قدرت بدنی بستگی ندارد.
تواناییهای پرتابی بدن برای اجرای سریع حرکت در موفقیت وزنهبرداران نقش دارد و حرکات وزنهبرداری در مقایسه با حرکات قدرتی دیگر از جابجایی بیشتر و دامنه حرکتی وسیعتری تشکیل میشوند.
فهرست مطالب:
مقدمه
لوازم ورزش وزنه برداری
قوانین وزنه برداری
حرکات یک ضرب و دو ضرب
وضعیت پاها در حالت ایستاده
اسکات با هالتر سنگین
ددلیفت هالتر
پرس شانه با هالتر در حالت ایستاده
اسکوات با هالتر
اسکوات از جلو
اسکات پرشی
مچ دست با هالتر
مچ دست با هالتر معکوس
پشت بازو با هالتر به حالت نشسته
پشت بازو با هالتر به حالت درازکش
جلو بازو با هالتر
پارویی با هالتر
پارویی با هالتر ایستاده
شراگ با هالتر
پرس سینه با هالتر
پرس زیر سینه با هالتر
پرس بالا سینه با هالتر
بالا آوردن هالتر از جلو
جلو بازو با هالتر معکوس