دانلود انواع فایل

معرفی انواع محصولات دانلودی

دانلود انواع فایل

معرفی انواع محصولات دانلودی

دانلود تحقیق طراحی خوابگاه دانشجویی

تحقیق-طراحی-خوابگاه-دانشجویی
تحقیق طراحی خوابگاه دانشجویی
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 92
حجم فایل: 16893 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
تحقیق طراحی خوابگاه دانشجویی (برای دانشجویان هنر)، در قالب فایل word در 92 صفحه.

همه ما به گونه ای پیوندهای عاطفی با بعضی مکانها را تجربه کرده ایم که می توانسته مثبت و یا منفی، خوشایند و یا ناخوشایند بوده باشد؛ مکانی که در ارتباط با تجربیات حال یا گذشته ماست و یا حتی آینده، مکانی که آرزوی زندگی در آن را داریم، جایی که دوست داریم برویم یا به آنجا برگردیم. در واقع ما نه فقط وجود چنین پیوندهای عاطفی با مکانها را تأیید می کنیم بلکه همچنین اهمیت آن را در کیفیت بخشی به زندگی مان نیز می پذیریم. روانشناسان محیط پیوند بین انسان و مکان را تحت عنوان "دلبستگی به مکان" مورد مطالعه قرار داده و به دنبال آنند که علاوه بر حس رضایت از محل سکونت، حس تعلق، امنیت، هویت و ادراک محیطی را نیز در انسان تقویت نمایند. خوابگاه دانشجویی، از آنجا که برای مدت زمانی طولانی در جای خانه عمل می کند، پتانسیل زیادی برای مطالعه این مفهوم دارد. زیرا این فضا بازتابی از محیط خانه برای دانشجویان می باشد. بدین منظور شناسایی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر دلبستگی دانشجویان به محیط خوابگاه، موضوع پژوهش حاضر قرار گرفت. روش تحقیق توصیفی-پیمایشی بوده و برای جمع آوری داده ها از دو روش کتابخانه ای و میدانی بهره گرفته شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد، عوامل موثر بر دلبستگی دانشجویان به محیط خوابگاهشان در دو بعد کالبدی و اجتماعی به ترتیبِ میزان اهمیت و اولویت تأثیرگذاری، شامل مطلوبیت کالبدی و آسایش اقلیمی، تسهیلات و امکانات رفاهی، خوانایی و جهت یابی درمحیط، ارزشهای زیبایی شناسی و جذابیت محیطی، قلمروپایی و خلوت، شخصی سازی و تعلق پذیری فضا، شناسایی و ادراک مکان، اجتماع پذیری مکان و فعالیت پذیری فضا می باشند. بنابراین دستیابی به معیارهای طراحی در جهت ارتقاء عوامل فوق و اعمال آنها در کیفیت فضای معماری، دلبستگی دانشجویان را به محیط خوابگاهشان به دنبال خواهد داشت. در پایان نیز تلاش شده بر مبنای داده های تحقیق، یک سکونتگاه دانشجویی با قابلیت شکل دهی و تقویت پیوند انسان و مکان طراحی گردد.
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
فصل اول :
شناخت
بخش اول : شناخت موضوع
بخش دوم : مبانی نظری تاثیر گذار در طراحی
بخش سوم: بررسی نمونه های داخلی و خارجی
بخش چهارم: بررسی موقعیت قرارگیری طرح به صورت معرفی شهر و منطقه محل احداث پروژه
فصل دوم:
برنامه ریزی فیزیکی و تدوین اصول و ضوابط طراحی
تأثیر شکل کلی ساختمان خوابگاه درفرصت های نظارت
اهمیت سایت مجموعه
بخش دوم : برنامه فیزیکی
بخش سوم : بررسی سازه و تاسیسات
فصل سوم:
طراحی
بخش اول :تحلیل سایت
بخش دوم : روند طراحی
بخش سوم : مدارک و نقشه ها
فهرست منابع و ماخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس (UPS)

پاورپوینت-مدیریت-استراتژیک-درشرکت-یو-پی-اس-(ups)
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس (UPS)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 191
حجم فایل: 2920 کیلوبایت
قیمت: 90000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس (UPS)، در 191 اسلاید.

پاورپوینت مدیریت استراتژیک درشرکت یو پی اس؛ رهبرجهانی در تحویل بسته های مشتریان و شاهکارمدیریت زنجیره تامین کارآمد.

بخشی از متن فایل:
UPS یکی از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت ‌حمل‌و‌نقل جهانی است که امروز در شاخه‌های گسترده‌ی آن، به‌عنوان بازیگری بزرگ شناخته می‌شود.
یو‌پی‌اس (United Parcel Service) شرکتی آمریکایی با حوزه‌ی فعالیت بین‌المللی است که در حوزه‌ی حمل‌ونقل کالا فعالیت می‌کند. مدیریت زنجیره‌ی تأمین و فعالیت‌های مرتبط با آن نیز در حوزه‌ی اهداف استراتژیک این شرکت قرار دارد. مرکز مدیریت UPS در سندی اسپرینگز جورجیا قرار دارد.
برند یو‌پی‌اس امروز باارزش‌ترین برند حوزه‌ی حمل‌ونقل در جهان محسوب می‌شود. کسب‌وکار آن‌ها، لقب Big Brown را یدک می‌کشد و آمار حمل‌ونقل بسته توسط بخش‌های مختلف آن، سالانه به میلیاردها بسته‌ی پستی می‌رسد. باوجود آن که فعالیت‌های یو‌پی‌اس در سرتاسر جهان توسعه یافته‌اند، بخش اعظمی از تمرکز و درآمد آن‌ها به ایالات متحده‌ی آمریکا معطوف می‌شود. سیستم تحویل در تا در آن‌ها در آمریکا، تقریبا به تمامی آدرس‌های رسمی موجود در آن کشور خدمت‌رسانی می‌کند.
تاریخچه‌ی تأسیس
شرکت یو‌پی‌‌اس در سال ۱۹۰۷ توسط یک جوان ۱۹ ساله به‌نام جیمز کیسی در سیاتل تأسیس شد. در آن زمان، کسب‌وکار آن‌ها یک سرویس پیام‌رسانی متشکل از ۶ دوچرخه به‌تام American Messenger Company بود. او از همان ابتدا، سیاست‌های شرکت خود را به‌نوعی ترسیم کرد که به‌نوعی در مالکیت کارمندان باشد. کیسی برای کسب درآمد در شرکت جدید خود، انواع پیام‌های تلگرافی، نهار گرم و پیام‌ها و بسته‌های گوناگونی را جابه‌جا می‌کرد.
اولین تلاش‌ها برای توسعه‌ی کسب‌وکار در خارج از منطقه‌ی تأسیس، در سال ۱۹۱۹ و با خرید شرکتی در اوکلند کالیفرنیا انجام شد. در آن سال‌ها، شرکتی با همان نام در سان‌فرانسیسکو فعالیت می‌کرد و در نتیجه، تغییر نام برای شرکت تحت مدیریت کیسی، اجتناب‌ناپذیر بود. نام جدیدی که برای شرکت انتخاب شد، نام کنونی یعنی United Parcel Service بود. پس از تصویب نام جدید، مناطق دیگر همچون لس‌آنجلس، سان‌فرانسیسکو، سن‌دیگو و پورتلند در اورگان، میزبان UPS شدند. توسعه‌ی فعالیت به ساحل شرقی آمریکا نیز در دهه‌ی ۱۹۳۰ و شروع خدمات تحویل کالا در نیویورک سیتی انجام شد. در همان سال، دفتر مرکزی شرکت نیز به نیویورک منتقل شد.
استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حمل‌ونقل بسته، از سال ۱۹۲۹ وارد سیاست‌های کاری UPS شد. این زیرمجموعه با نام United Air Express شروع به کار کرد. البته، با شروع رکود بزرگ تاریخی آمریکا، برنامه‌ها برای توسعه‌ی هوایی با مشکل مواجه شده و آن زیرمجموعه تعطیل شد. به‌هرحال برنامه‌های یو‌پی‌اس برای ورود به بازار حمل‌ونقل هوایی، تا دهه‌ی ۱۹۵۰ بخ تعویق افتاد. چالش بعدی دیگر برای یو‌پی‌اس آن بود که شهروندان به‌مرور بیشتر صاحب خودرو می‌شدند و خودشان، کالاهای خریداری شده از خرده‌فروشی‌ها را حمل می‌کردند. این روند، باعث کاهش درآمد شرکت در سال‌های پایانی دهه‌ی ۱۹۴۰ شد.

فهرست مطالب:
داستان برند UPS؛ بزرگ‌ترین برند حمل‌ونقل کالا در جهان
تاریخچه‌ی تأسیس
اولین تلاش‌ها برای توسعه‌ی کسب‌وکار در خارج از منطقه‌ی تأسیس
استفاده از هواپیماهای مسافربری برای حمل‌ونقل بسته
راه اندازی سرویس حمل‌ونقل فرد به فرد
حفظ بازارانحصاری
تغییر مدیریت در میانه‌ی قرن بیستم
توسعه کسب وکاریوپی اس
استراتژی تبلیغات در سال های میانی قرن بیستم
سیاست‌های رازداری در شرکت یو‌پی‌اس
تغییردر استراتژی تبلیغات
تغییر سیاست‌های پستی آمریکا، تهدیدی برای UPS بود
تغییردربخش بسته‌بندی و مرتب‌سازی کالاها
مدیریت تعارض
توسعه‌ی جهانی و تشدید رقابت
چالش فعالیت به دلیل مشکلات فرهنگی و زبانی
استفاده از تغییر قوانین حمل و نقل در راستای سودآوری
FedEx رقیبی سرسخت برای یو پی اس
شیوه‌ی محافظه‌‌کارانه‌ی مدیریت یو‌پی‌اس
رقابت جدی یو‌پی‌اس با فدکس
رویکرد یو‌پی‌اس به‌سمت سیستم‌های مدرن
بزرگ‌ترین کمپین‌های تبلیغات تلویزیونی تاریخ یو‌پی‌اس
رخدادهای مهم برای یو پی اس
برندسازی وتغییرلوگودر یو پی اس
احساس مسئولیت یو‌پی‌اس به رخدادهای آینده‌نگرانه
استفاده از فناوری برای بهبود خدمات دریو پی اس
یوپی اس برترین برنددر فوربز
UPS Logistics شاهکاری از مدیریت زنجیره تامین کارآمد
مدل تحویل «مستقیم به فروشگاه
«ابر» در حال محاسبه یک پوشش نقره ای برای لجستیک
استراتژی بازاریابی یو پی اس
تقسیم بندی، هدف گذاری، موقعیت یابی در استراتژی بازاریابی UPS –
مزیت رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس
ماتریس BCG در استراتژی بازاریابی UPS –
استراتژی توزیع در استراتژی بازاریابی UPS –
ارزش ویژه برند در استراتژی UPS
تحلیل رقابتی در استراتژی بازاریابی یو پی اس –UPS
استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی United Parcel Service (UPS) (4Ps)
استراتژی تبلیغات و ارتقاء خدمات واحد بسته یو پی اس
یوپی اس رهبر جهانی درصنعت تحویل بسته های مشتریان
رقبای منطقه ای و جهانی یو پی اس
رویکرد تحلیل نیروهای پنج نیروی پورتربرای راه حل های زنجیره تامین UPS
چارچوب نیروهای پنج گانه پورتر چگونه در توسعه استراتژی ها استفاده می شود؟
راه حل های زنجیره تامین UPS PESTEL / PEST / STEP Analysis & Solution /
اهمیت تجزیه و تحلیل PESTEL در مدیریت استراتژی و فرآیند برنامه ریزی
تجزیه و تحلیل SWOT، رقبا و USP
شبکه بازار محصول
استراتژی رشد عمومی
توسعه محصول در Ansoff Matrix چیست؟
تنوع در ماتریس Ansoff چیست؟
4راهبرد تنوع بخشی یوپی اس
تجزیه و تحلیل 5C سرویس بسته واحد (A) چیست
C5های تحلیل بازاریابی
تجزیه و تحلیل شرکت - 5C از بازاریابی
تحلیل و راه حل زنجیره ارزش پورتربرای یو پی اس
رویکرد تحلیل زنجیره ارزش برای یو پی اس
نیروهای پورتر پنج و زنجیره ارزش پورترپورتر
مزیت رقابتی یو پی اس
مراحل کلیدی در تحلیل زنجیره ارزش پورتر
فعالیت های زنجیره ارزش – فعالیت های اولیه و فعالیت های پشتیبانی
رویکرد تحلیل برای یو پی اس VRIO / VRIN
چارچوب / مدل VRIO چیست؟
تجزیه و تحلیل VRIO سرویس بسته واحد (A)
چهار جزء VRIO مورد استفاده در تجزیه و تحلیل United Parcel Service (A)
تحلیل اقیانوس آبی
استراتژی اقیانوس آبی چیست و چگونه با مطالعه موردی "United Parcel Service (A)" مرتبط است؟
سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی چیست؟
چهار عامل حیاتی که مدیران در Ups Parcel می توانند برای نوآوری ارزش استفاده کنند .
تفاوت بین استراتژی اقیانوس آبی و استراتژی اقیانوس سرخ چیست؟
استفاده از تحلیل اقیانوس آبی
چارچوب شش مسیر برای یوپی اس
چگونه و چه زمانی از ماتریس BCG / ماتریس سهم رشد استفاده کنیم؟
چهار جزء / ربع ماتریس BCG / ماتریس سهم رشد چیست؟
منابع و آخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود چرخه (شرح سیستم) استخدام در یک شرکت تولیدی

چرخه-(شرح-سیستم)-استخدام-در-یک-شرکت-تولیدی
چرخه (شرح سیستم) استخدام در یک شرکت تولیدی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 447 کیلوبایت
قیمت: 6000 تومان

توضیحات:
چرخه (شرح سیستم) استخدام در یک شرکت تولیدی، در قالب فایل pdf در 2 صفحه.

شرح سیستم حسابداری چرخه استخدام در یک شرکت تولیدی را بصورت کامل مستند کردیم.
پیش نیاز درک یک چرخه، اطلاع از گام های اجرایی در آن چرخه است.برای شناسایی ریسک،ارزیابی ریسک و مدیریت ریسک در شرکتها ابتدا باید آن چرخه بصورت کامل مستند شود.ما در این فایل چرخه استخدام در یک شرکت نمونه را مستند کردیم.
این فایل برای حسابرسان داخلی، حسابداران، حسابرسان و دانشجویان حسابداری مناسب است.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپویونت بررسی سیستم های عامل موبایل

پاورپویونت-بررسی-سیستم-های-عامل-موبایل
پاورپویونت بررسی سیستم های عامل موبایل
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 955 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
پاورپویونت بررسی سیستم های عامل موبایل، در 21 اسلاید.

رقابت میان شرکت‌های سازنده در زمینه سیستم عامل‌های موبایل بسیار شدید است. به طوری که هر روز تکنولوژی‌های جدیدتری به بازار عرضه می‌شوند. هدف ما از این تحقیق، بررسی سه سیستم عامل آیفون، آندروید و ویندوز فون می‌باشد.

فهرست مطالب:
سیستم عامل اپل
سیستم عامل گوگل
ویژگی های آندروید
سیستم عامل مایکروسافت
ویژگی‌های ویندوز فون
بررسی سیستم عامل ها
برتری آندروید در مقایسه با آیفون
درصد هنگ سیستم عامل‌های IOS و Android
نتیجه‌گیری

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود معرفی جاذبه های گردشگری روستاهای فشاه (دیار نخل و نمکزار) و خراوان (دیار فدائیان اسماعیلی ) طبس

معرفی-جاذبه-های-گردشگری-روستاهای-فشاه-(دیار-نخل-و-نمکزار)-و-خراوان-(دیار-فدائیان-اسماعیلی-)-طبس
معرفی جاذبه های گردشگری روستاهای فشاه (دیار نخل و نمکزار) و خراوان (دیار فدائیان اسماعیلی ) طبس
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 962 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:

تحقیق معرفی جاذبه های گردشگری روستاهای فشاه (دیار نخل و نمکزار) و خراوان (دیار فدائیان اسماعیلی ) طبس، در قالب فایل pdf در 10 صفحه.

روستای فشاه ( (foshah روستایی زیارتی خالی از سکنه است که در شب های جمعه ایام محرم وصفر و13 بدر و علی الخصوص شهادت امام جعفر صادق شاهد حضور زوار قابل توجه از طبس و روستاهای اطراف است روستای فشاه نخلستانی زیبا در جوار نمکزار و شوره زار دارد تپه های روستا و قنات آن میتواند مورد توجه علاقه مندان به روستاگردی باشد روستای خراوان یا خروسان در میان کوه های سر به فلک کشیده شتری قرار دارد مسیر خراوان سفلی و علیا از میان دره ها و کوه های متععد میگذرد.

فهرست مطالب:
روستای فشاه (دیار نخل و شوره زار )
امامزاده سید حسین بن جعفر (فرزند امام صادق/ نواده ای از نوادگان امام کاظم ) میعادگاه زوار ایام صادقیه
ایام زیارت امامزاده
نخلستان و قنات فشاه
شوره زار همجوار نخلستان
تامین آب کشاورزی روستای فشاه
تپه های روستای فشاه
خراوان سفلی و علیا دیار قلعه فدائیان مطلق ( اسماعیلیه)
وجه تسمیه روستای خراوان
آب وهوای روستاهای خراوان علیا وسفلی
قلعه اسماعیلیان(قلعه تربیت فدائیان مطلق ) در خراوان طبس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.