وضعیتی که نظم سیستم و یا قسمت هایی از آن را مختل کرده و پایداری آن را برهم می زند و به عبارتی دیگر وضعیتی است که تغییر در یک یا چندقسمت از عوامل متغیر سیستم را بوجود می آورد را بحران می گویند.
این فایل شامل مجموعه ای از پاورپوینت هایی است که در 14صفحه تدوین به موضوع بحران در سازمان ها پرداخته و دلایل بروز و شیوه حل یا مدیریت آن ها را توضیح داده و موضوعات زیر را شامل می شود.
بی شک در میان مزایای رقابتی، توجه تمام عیار به انسان و بهره گیری از دانش توسعه منابع انسانی یک مزیت ارزشمند رقابتی است که موجب ارتقای بهره وری و توانمندی سازمانها و بنگاهها میشود آنچه که ما را واداشت که این موضوع را انتخاب کنیم دو موضوع مهم است اول آنکه به طور مختصر و کاربردی به ارائه مهارت های مورد نیاز مدیران اثر بخش در یک مجموعه پرداخته شود به گونه ای که با صرف زمان اندک جهت مطالعه این موضوعات بتوان به درک نسبی از آنها نائل شد. دوم تاثیر کنار هم قرارگرفتن این موضوعات با نگرش سیستمی بود زیرا از دیدگاه سیستمی این مهارتها با هم مرتبط بوده و با هم در نظر گرفتن آنها می تواند موجب هم افزایی در یادگیری و کاربرد آن ها شود.
مجموعه حاضر شامل 50 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که موضوعات زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب: مقدمه مدیریت تعارض مفهوم و ضرورت مدیریت تعارض رابطه تعارض و وعملکرد تعارض هنگامی سازنده است که: سطوح تعارض منابع ایجاد تعارض سبکهای مدیریت تعارض موقعیت های مناسب برای کاربرد هر سبک فنون و استراتژی های مدیریت تعارض پرسشنامه سبک های مدیریت تعارض منابع
فرمت فایل دانلودی: .pptx فرمت فایل اصلی: ppt تعداد صفحات: 42 حجم فایل: 779 کیلوبایت قیمت: 18000 تومان
توضیحات:
پاورپوینت مدیریت زمان (مجموعه مهارت های مورد نیاز مدیران).
مدیریت زمان یا Time Management یکی از دغدغه های مهم بسیاری از ماست.
همه میدانیم که ضعف در برنامه ریزی و مدیریت زمان، میتواند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد کند؛ البته گاهی هم به اشتباه، چالشها و مسائل دیگر خود را به ضعف در مدیریت زمان نسبت میدهیم.
مهمترین نکتهای که در مجموعه درسهای مدیریت زمان و نظم شخصی خواهیم آموخت این است که مدیریت زمان یک عنوان بسیار عمومی است که میتواند مجموعهی گستردهای از چالشها، مهارتها و مسائل را شامل شود.
مجموعه حاضر شامل 42 اسلاید پاورپوینت رنگی قابل ویرایش است که موضوعات زیر را شامل می شود.