دانلود انواع فایل

معرفی انواع محصولات دانلودی

دانلود انواع فایل

معرفی انواع محصولات دانلودی

دانلود مقاله ترجمه شده تاثیرات روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار

مقاله-ترجمه-شده-تاثیرات-روابط-شبکه-ای-بر-توسعه-مقصد-و-نتایج-کسب-و-کار
مقاله ترجمه شده تاثیرات روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 1509 کیلوبایت
قیمت: 59800 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیرات روابط شبکه ای بر توسعه مقصد و نتایج کسب و کار ، در قالب فایل word در 29 صفحه، به همراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی چاپ شده در سال 2022.

چکیده:
با در نظر گرفتن یک دیدگاه محکم، این مطالعه به بررسی همکاری در یک شبکه مقصد در یک روستای کوهستانی در نروژ می‌پردازد. ۵۱ سازمان در یک نظرسنجی شرکت کردند، شرکای اصلی همکاری خود را نشان دادند و ارزش هر همکاری را از نظر ده مزیت واسطه (‏افزایش فروش، کاهش هزینه ‌ها و …)‏ و دو پیامد نهایی (‏نتایج کسب ‌وکار، توسعه مقصد)‏ مورد ارزیابی قرار دادند. شرکت ‌ها همکاری را برای کمک به نتایج کسب ‌وکار در صورتی که همکاری منجر به افزایش فروش شده یا شرکت را نسبت به نوسانات بازار انعطاف ‌پذیرتر کرده باشد، درک کردند. این شرکت ‌ها همکاری را برای کمک به توسعه مقصد در صورتی که همکاری منجر به دانش جدید، بهبود رضایت مشتری، و منجر به بهبود عملیات شده باشد، درک می کنند و این مطالعه به درک جامع تری از روابط شبکه کمک می‌کند که به ادبیات مربوط به منافع رابطه ‌ای و توسعه مقصد مربوط است.
کلمات کلیدی: روابط کسب و کار، مزایای نسبی، توسعه مقصد، شبکه مالتی پلکس، مدل روابط اجتماعی

ABSTRACT
Taking a firm perspective, this study investigates cooperation in a destination network in a mountain village in
Norway. 51 organizations participated in a survey, indicating their main cooperation partners and assessing the
value of each cooperation in terms of ten intermediary benefits (increased sales, reduced costs, etc.) and two
ultimate outcomes (business results, destination development). Firms perceived a cooperation to contribute to
business results if the cooperation had led to increased sales or made the firm more resilient to market fluctuations. Firms perceived a cooperation to contribute to destination development if the cooperation had led to new
knowledge, improved customer satisfaction, and hat not simply helped improve operations. The findings
demonstrate the interconnectedness of intermediate and ultimate relationship outcomes on firm and destination
level. The study contributes to a more comprehensive understanding of network relations, relevant to the
literature on relational benefits and destination development.

انتشار: 2022
مجله: نشریه الزویر
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی
نوع مقاله: ISI
فرمت مقاله: فایل ورد به همراه پی دی اف
تعداد صفحات ترجمه: 29

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت بحران بازار اجاره کوتاه مدت در طول همه گیری COVID-19 (2022)

مقاله-ترجمه-شده-مدیریت-بحران-بازار-اجاره-کوتاه-مدت-در-طول-همه-گیری-covid-19-(2022)
مقاله ترجمه شده مدیریت بحران بازار اجاره کوتاه مدت در طول همه گیری COVID-19 (2022)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 744 کیلوبایت
قیمت: 63000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدیریت بحران بازار اجاره کوتاه مدت در طول همه گیری COVID-19 (2022)، در قالب فایل word، به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی.

چکیده:
برنامه‌ های احتمالی و استراتژی‌ های مدیریت بحران توسط صنعت اجاره کوتاه‌ مدت برای مقابله با پاندمی COVID-19 اجرا شده‌ است. این مقاله به بررسی استراتژی ‌های اتخاذ شده توسط سه گروه کلیدی ذینفعان می‌پردازد: پلتفرم های اجاره ‌ای کوتاه‌ مدت به عنوان مثال، (e.g. Airbnb, Booking.com)، ارائه دهندگان خدمات ‏(ارائه ‌شده توسط شرکت ‌های مدیریت املاک و انجمن ‌های اجاره کوتاه ‌مدت)‏ و سیاست گذاران / متخصصان گردشگری در این رابطه، مطالعه ما این شکاف را با جلب توجه به بخش‌ های بررسی نشده صنعت اجاره کوتاه‌ مدت پر می‌کند. با بررسی و مقایسه پاسخ‌ های این گروه‌ های کلیدی، این مقاله به تحقیقات جاری در مورد عملکرد صنعت اجاره کوتاه‌ مدت و پاسخ ‌های آن به بحران COVID-19 کمک می‌کند.
کلمات کلیدی: مدیریت بحران، اجاره های کوتاه مدت، سهامداران، Airbnb، Booking.com، COVID-19

ABSTRACT
Contingency plans and crisis management strategies have been implemented by the short-term rental industry to
deal with the COVID-19 pandemic. This paper examines the strategies adopted by three key groups of stakeholders: short-term rental platforms (e.g. Airbnb, Booking.com), service providers (represented by property
management companies and short-term rental associations) and policymakers/tourism experts. The professional
service providers, in particular, constitute a significant share of the short-term rental industry, but have not
received much scholarly attention. In this respect, our study fills this gap by bringing attention to unexplored
segments of the short-term rental industry. By examining and comparing the responses from these key groups,
the paper contributes to the ongoing research about the workings of the short-term rental industry and its responses to the COVID-19 crisis.

انتشار: 2022
مجله: نشریه الزویر
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی
نوع مقاله: ISI
فرمت مقاله: فایل ورد به همراه پی دی اف
تعداد صفحات ترجمه: 38

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود مقاله ترجمه شده بررسی ارتباط درونی استفاده از رسانه های اجتماعی، رفتار خرید و سلامت روان 2022

مقاله-ترجمه-شده-بررسی-ارتباط-درونی-استفاده-از-رسانه-های-اجتماعی-رفتار-خرید-و-سلامت-روان-2022
مقاله ترجمه شده بررسی ارتباط درونی استفاده از رسانه های اجتماعی، رفتار خرید و سلامت روان 2022
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 532 کیلوبایت
قیمت: 55800 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده بررسی ارتباط درونی استفاده از رسانه های اجتماعی، رفتار خرید و سلامت روان (2022)، در قالب فایل Word به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی.

چکیده:
با این حال، همانطور که مردم بیشتر خرج می‌کنند، استفاده گسترده از رسانه ‌های اجتماعی، بازار بزرگی را برای پلتفرم های بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده‌ است. اگرچه مطالعات متعددی در مورد اثرات رسانه‌ های اجتماعی بر سلامت روانی انجام شده ‌است، اما تعداد مطالعات متمرکز بر این موضوع، به ویژه در مالزی، هنوز محدود است. در نتیجه برای پر کردن، اطلاعات کمی در مورد ارتباط بین رسانه‌ های اجتماعی و رفتار خرید، و همچنین سلامت روانی وجود دارد. به منظور پر کردن این شکاف، مطالعه حاضر به بررسی رابطه بین استفاده از رسانه‌ های اجتماعی و رفتار خرید، به این شکاف ذهنی می ‌پردازد. داده‌ها با استفاده از یک روش کمی از طریق توزیع یک پرسشنامه به کاربران رسانه‌ های اجتماعی، به ویژه نسل ‌های X، Y و Z جمع‌ آوری شدند. داده‌ های حاصل از ۱۹۵ کاربر رسانه‌ های اجتماعی و استفاده از کاربران رسانه‌ به ویژه نسل ‌های X، Y و Z مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. با استفاده از مربعات حداقل جزئی - مدلسازی معادله ساختاری (PLS - SEM)‏ مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. روابط قابل ‌توجهی بین استفاده از رسانه‌ های اجتماعی و مدل ‌سازی معادلات ساختاری خریداران (PLS - SEM)‏ وجود دارد. استفاده از رسانه‌ های اجتماعی و رفتار خریداران و همچنین تاثیر استفاده از رسانه‌ های اجتماعی بر سلامت روانی کاربران وجود دارد. ارتباط بین رفتار خرید و این یافته ‌ها می‌تواند به آژانس ‌های مربوطه در درک بهتر تاثیر استفاده از رسانه‌ های اجتماعی بر رفتار خرید و تاثیر رفتار بر سلامت روانی کمک کند.
کلمات کلیدی: استفاده از رسانه های اجتماعی، رفتار خرید، سلامت روان، تحقیق

Abstract
The widespread use of social media has created a huge market for digital marketing platforms. However, as people spend more
time on social media daily, concerns about its impact on mental health have grown. Although several studies on the effects of social
media on mental health have been conducted, the number of studies focusing on this issue, particularly in Malaysia, is still limited.
As a result, little is known about the link between social media and purchasing behavior, as well as mental health. In order to fill
this gap, the current study examines the relationships between social media use and purchase behavior, social media use and mental
health, and purchase behavior and mental health. The data were collected using a quantitative method by distributing a questionnaire
to social media users, particularly the X, Y, and Z generations. Data from 195 social media users were analyzed using Partial Least
Squares-Structural Equation Modelling (PLS-SEM). There are significant associations between social media use and purchase
behavior, as well as the impact of social media use on users’ mental health. There is no evidence, however, to support the significant
association between purchase behavior and users’ mental health. The findings can help relevant agencies to better understand the
impact of social media use on purchase behavior and mental health, and the impact of purchase behavior on mental health.

انتشار: 2022
مجله: نشریه الزویر
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی
نوع مقاله: ISI
فرمت مقاله: فایل ورد به همراه پی دی اف
تعداد صفحات ترجمه: 21

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود مقاله ترجمه شده تاثیر ویژگی های تاثیرگذار بر قصد خرید در بازاریابی تاثیرگذار رسانه های اجتماعی

مقاله-ترجمه-شده-تاثیر-ویژگی-های-تاثیرگذار-بر-قصد-خرید-در-بازاریابی-تاثیرگذار-رسانه-های-اجتماعی
مقاله ترجمه شده تاثیر ویژگی های تاثیرگذار بر قصد خرید در بازاریابی تاثیرگذار رسانه های اجتماعی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 38
حجم فایل: 1086 کیلوبایت
قیمت: 63000 تومان

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیر ویژگی های تاثیرگذار بر قصد خرید در بازاریابی تاثیرگذار رسانه های اجتماعی، در قالب فایل Word به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی.

چکیده
بازاریابی تاثیرگذار رسانه ‌های اجتماعی اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده‌ است. بسیاری از مطالعات به بررسی رابطه اجتماعی ‏(PSR)‏ بین تاثیرگذاران و پیروان پرداخته ‌اند. برخلاف بسیاری از مطالعات، PSR اغلب در برابر دیگر ساختارهای بازاریابی رابطه‌ای که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند، وزن دهی نشده است. این مطالعه یک مدل تحقیق را براساس نظریه متقاعد سازی توسعه داد، که برای بررسی وزن نسبی PSR ساخته شده. این مطالعه سه ویژگی شخصی (‏نگرش همسان، جذابیت فیزیکی، و جذابیت اجتماعی)‏ و سه ویژگی (‏قابلیت اعتماد، تخصص درک شده، و PSR‏را به عنوان سوابق قصد خرید در نظر گرفته ‌است. داده‌ ها از طریق نظرسنجی از پاسخ دهندگانی جمع‌ آوری شده که محصولات / خدمات را پس از تماشای تبلیغات یوتیوب که توسط تاثیرگذاران ایجاد شده بود، خریداری کردند. این مطالعه نشان داد که PSR تاثیر مثبت قابل ‌توجهی بر قصد خرید نسبت به سایر ویژگی ‌ها دارد و PSR به طور قابل ‌توجهی با سه ویژگی شخصی مرتبط است. علاوه بر این، شکل‌گیری PSR به طور قابل ‌توجهی توسط انواع تاثیرگذاران درک شده توسط مصرف کنندگان تحت‌ تاثیر قرار گرفت. این بررسی نشان داد که رسانه ‌های اجتماعی موثر بر استراتژی ‌های بازاریابی نیاز به تنظیم دقیق براساس ویژگی‌ های شخصی، اثر تاثیرگذارتری دارند. این مقاله در مورد مفاهیم نظری و عملی این یافته ‌ها بحث می‌کند.
کلمات کلیدی: اینفلوئنسر مارکتینگ، رسانه های اجتماعی، قصد خرید، نظریه اقناع، روابط فرا اجتماعی، یوتیوب

ABSTRACT
Social media influencer marketing has recently received significant attention. Many studies have explored the
parasocial relationship (PSR) formation between influencers and followers. PSR has not often been weighted
against other widely used relationship marketing constructs, despite the multitude of PSR studies. This study
developed a research model based on the theory of persuasion, which was constructed to investigate the relative
weight of the PSR. The study considered three personal attributes (attitude homophily, physical attractiveness,
and social attractiveness) and three characterizations (trustworthiness, perceived expertise, and PSR) as antecedents of purchase intention. Data were collected through a survey of respondents who bought products/services after watching YouTube advertisements made by influencers. The study found that PSR had a significantly
positive impact on purchase intentions relative to other characterizations and that PSR was significantly related
to the three personal attributes. In addition, PSR formation was significantly influenced by consumers’ perceived
influencer types. The survey showed that social media influencer marketing strategies need to be fine-tuned
based on personal attributes, characterizations, and influencer types. This paper discusses the theoretical and
practical implications of these findings.

انتشار: 2022
مجله: نشریه الزویر
نوع نگارش مقاله: مقاله پژوهشی
نوع مقاله: ISI
فرمت مقاله: فایل ورد به همراه پی دی اف
تعداد صفحات ترجمه: 38

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپوینت قلب انسان

پاورپوینت-قلب-انسان
پاورپوینت قلب انسان
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 12371 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت قلب انسان شامل ۲۰ اسلاید می باشد که تمامی اسلاید ها دارای تصاویر می باشد.

فهرست مطالب:
۱_ تعریف قلب
۲_ چرا کلمه قلب؟
۳_ قسمت های تشکیل دهنده‌ دستگاه گردش خون
۴_ کالبد شناسی قلب
۵_ در انسان ها،پستانداران دیگر و پرندگان قلب به چهار حفره تقسیم می شود؟
۶_ نرخ تپش قلب
۷_ رگ های خونی
۸_ سرخرگ چیست
۹_ مویرگ چیست
۱۰_ سیاهرگ چیست
۱۱_ قلب چطور کار می‌کند
۱۲_ نشانه های حمله قلبی چیست
۱۳_ مواردی که می تواند از بروز حمله قلبی جلوگیری کند
۱۴_ غذا های سالم برای قلب چیست

تمامی مطالب به‌ صورت‌ خلاصه و مفید و با تصاویر مربوطه در فایل ذکر شده

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.