دانلود انواع فایل

معرفی انواع محصولات دانلودی

دانلود انواع فایل

معرفی انواع محصولات دانلودی

دانلود پاورپوینت بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی

پاورپوینت-بازاریابی-ایمیلی-و-بازاریابی-پیامکی
پاورپوینت بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 4073 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت بازاریابی ایمیلی و بازاریابی پیامکی، در 40 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
نرخ باز شدن ایمیل های ( Open rate) : 
نرخ باز شدن ایمیل مقدار کاربرانی را به (صورت درصد) نشان می دهد که ایمیل ارسالی توسط شما را باز کرده اند. 
Bounce Back :
تعداد ایمیل ها از لیست شما است که پیغام غیرقابل تحویل را به ارسال کننده ایمیل بر میگرداند .این زمانی اتفاق می افتد که آدرس ایمیل درست نبوده یا حذف شده باشد.
Opt-in یا double opt-in :
سه نوع لیست ایمیل وجود دارد..
opt-in : یعنی لیست های که کاربران یکبار در ان ها شبت نام کرده و اجازه ارسال ایمیل را به شما داده اند
 double opt-in: یعنی کاربران علاوه بر ثبت نام در لیست ایمیلی شما از طریق لینکی در ایمیل خود این ثبت نام را دوباره تایید کرده اند.
نوع سوم : لیست هایی هستند که به صورت دستی تولید می شوند.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف Email Marketing
شرایط Email Marketingخوب
تعاریفی که از Email Marketing باید بدانیم
ساخت لیست مشتریان
بازاریابی ایمیلی بر اساس کسب اجازه
روش جمع آوری اطلاعات علاقه مندان
ساختار ایمیل
روش های ارسال ایمیل
نرم افزارهای بازاریابی Email Marketing
سایت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی ایمیلی
نکات مهم در بازاریابی ایمیلی
SMS Marketing
مقدمه
تعریف Sms Marketing
مزیت های ارسال پیامک تبلیغاتی
خدمات Sms Marketing
نرم افزار سامانه پیامک

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپوینت فصل 13 اصول بازار یابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ: خرده فروشی ، عمده فروشی

پاورپوینت-فصل-13-اصول-بازار-یابی-فیلیپ-کاتلر-گری-آرمسترانگ-خرده-فروشی--عمده-فروشی
پاورپوینت فصل 13 اصول بازار یابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ: خرده فروشی ، عمده فروشی
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 39
حجم فایل: 230 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 13 اصول بازار یابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ: خرده فروشی ، عمده فروشی، در 39 اسلاید.

شامل مباحث:
نقش خرده فروشان و عمده فروشان در شبکه توزیع
انواع اصلی خرده فروشان
انواع اصلی عمده فروشان
تصمیمات بازاریابی پیش روی خرده فروشان و عمده فروشان

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپوینت فصل 5 کتاب اصول بازاریابی کاتلر: بازار های مصرفی و رفتار خریدار مصرفی

پاورپوینت-فصل-5-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-بازار-های-مصرفی-و-رفتار-خریدار-مصرفی
پاورپوینت فصل 5 کتاب اصول بازاریابی کاتلر: بازار های مصرفی و رفتار خریدار مصرفی
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 817 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت فصل 5 کتاب اصول بازاریابی کاتلر: بازار های مصرفی و رفتار خریدار مصرفی، در 26 اسلاید.

بخشی از متن فایل:
در این فصل با نگاهی دقیق ، مهم ترین رکن بازار یعنی مشتریان را بررسی خواهیم کرد.
رفتار خریدار مصرف کننده به رفتار خرید مصرف کنندگان نهایی یعنی افراد و خانوارهایی که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خرند، اطلاق می شود .
همه این مصرف کنندگان نهایی، بازار مصرف کنندگان را تشکیل می دهند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پاورپوینت خانواده درمانی کوتاه مدت راه حل محور

پاورپوینت-خانواده-درمانی-کوتاه-مدت-راه-حل-محور
پاورپوینت خانواده درمانی کوتاه مدت راه حل محور
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 101
حجم فایل: 2769 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
پاورپوینت خانواده درمانی کوتاه مدت راه حل محور، در 101 اسلاید.

خانواده درمانی کوتاه مدت راه حل محور هدف گرا و آینده نگر است.
درمان کوتاه مدت راه حل محور یکی از شاخه های رویکرد پست مدرن در حیطه خانواده درمانی است که با تمرکز به حل مساله ، تغییر و توجه به راه حل ها به درمان مشکلات میپردازد.
این درمان به دلیل دیدگاه غیر آسیب شناختی ، کوتاه مدت بودن ، ماهیت کاربردی و عملی آن و تکنیک های ساده قابل آموزش ، یکی از رایج ترین رویکرد های درمانی کنونی است.
کمک به مراجعان برای یافتن استثنائات است ، استثنائات زمان هایی از گذشته هستند که مشکل با شدت کمتری وجود داشته یا اصلا وجود نداشته است.
این درمان بر این عقیده استوار است که مراجعان قادر به تشخیص اهداف و شکل دهی راه حل های موثر برای موقعیت های مشکل ساز هستند و درمانگران با کشف راه حل ها و استثنائات و تشویق مراجع به تکرار رفتار های مفید تعریف شده تمرکز میکنند.
این درمان تلاش میکند درمان را از طریق درون مایه های هر وجود منحصر به فرد برملا کند.
بانیان رویکرد راه حل محور عبارت اند از (استیو دیشازر) ، (اینسو کیم برگ) ، (ویلیام اوهانلان) و (میشل وینر_داویس)
استیو دیشازر نظریه اش را خانواده درمانی کوتاه مدت نام گذاری کرده و آن را به عنوان یک رویکرد اکونومیستی توصیف نمود.
درمان راه حل محور به دلیل تاکید بر نگرش غیرآسیب شناسانه در مورد افراد،تمرکز بر کوتاه مدت بودن فرآیند، داشتن ماهیتی عمل گرایانه و استفاده از تکنیک های روان و قابل آموزش، امروزه یکی از محبوب ترین رویکرد هاست.
مجموعه حاضر شامل 99 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است و مطالب زیر را شامل می شود.

فهرست مطالب:
-درمان کوتاه مدت راه حل محور
-ویژگی درمان راه حل محور
-ویژگی درمان راه حل محور
-مفروضه های رویکرد راه حل محور
-اصول کاری درمان کوتاه مدت راه حل محور
-ویژگی‌های درمانگر راه‌حل محور
-کارکردهای درمانگر راه حل محور
-ساخته شدن راه حل ها
-مفهوم مقاومت در دیدگاه راه‌حل محور
-ملاک‌های تدوین اهداف در رویکرد راه‌حل محور
-فرآیند درمان در SFBT
-فنون درمانی رویکرد راه حل محور
-استثنائات مشاوره راه حل محور
-جلسات درمان راه حل محور کوتاه مدت
-8 جلسه درمان

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود بروشور خودکشی در نوجوانان و راههای مقابله با آن

بروشور-خودکشی-در-نوجوانان-و-راههای-مقابله-با-آن
بروشور خودکشی در نوجوانان و راههای مقابله با آن
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 254 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

توضیحات:
بروشور خودکشی در نوجوانان و راههای مقابله با آن در قالب فایل word در دو صفحه.

طبق آمارهای منتشر شده تعداد تقریبی افرادی که در ایران خودکشی می کنند سالانه حدود 5000 نفر می باشد و خودکشی دومین عامل مرگ و میر در دوره نوجوانی می باشد.در این بروشور به تعریف خودکشی، علل و عوامل آن، باورهای غلط در مورد خودکشی، اقدامات موثر در مقابله با خودکشی و اطلاعات مفید دیگر در این زمینه پرداخته ایم.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.